Jak działa poradnictwo online?
Pytania i odpowiedzi
Ogólne pytania
Czy specjalista musi dochować tajemnicy?
Wszystkich specjalistów pracujących w portalu Porozmawiajmy obowiązuje tajemnica zawodowa. To znaczy, że informacje, którymi dzieli się klient z terapeutą nie zostaną przekazane osobom trzecim. Wyjątek może stanowić sytuacja gdy zagrożone zostanie zdrowie lub życie klienta – w tej sytuacji specjalista jest zobowiązany poinformować odpowiednie służby.
Jak skorzystać z wizyty ?
Aby skorzystać z wizyty, należy :
– wybrać dogodny termin;
– opłacić spotkanie.
Następnie na Państwa adres mailowy przyjdzie, wiadomość potwierdzająca płatność oraz wiadomość dotycząca potwierdzenia zapisu z linkiem do spotkania.
W dniu wizyty o podanej godzinie należy kliknąć w link, wpisać swoje imię bądź inicjały i następuje połączenie ze specjalistą.
Czy psycholog, psychoterapeuta wystawia zwolnienie L4?
Zarówno psycholog jak i psychoterapeuta nie wystawiają zwolnienia L4.
Czy muszę uczestniczyć w terapii online z włączoną kamerką?
Włączenie kamerki podczas sesji jest zalecane. W niektórych przypadkach psychoterapeuci mogą się zgodzić na uczestnictwo w terapii bez jej użycia. Zapraszamy do kontaktu przez formularz w celu ustalenia szczegółów.
Gdzie mogę napisać gdy będę miał pytanie?
W razie pytań, wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mailowym: kontakt@porozmawiajmyonline.pl
Jak wybrać specjalistę?
Skorzystaj z bezpłatnego doboru psychoterapeuty, który będzie dopasowany do Twoich potrzeb. Przejdź do –> https://porozmawiajmyonline.pl/doradca-terapeuta/
Nie stawiłam/em się na spotkaniu, czy mogę wybrać inny termin konsultacji?
Sesja, musi zostać anulowana maksymalnie 24 godziny przed terminem, aby otrzymać zwrot środków, bądź aby środki przeszły na poczet kolejnej wizyty.
Pytania techniczne
Czy rozmowy są nagrywane?
Rozmowy nie są nagrywane ani zapisywane, dzięki czemu zapewniamy naszym klientom anonimowość i możliwość otwartej komunikacji.
Czy moje dane są bezpieczne?
Wszystkie dane udostępnione na portalu Porozmawiajmy przez klienta są zabezpieczane szyfrowanym połączeniem. Spotkania online oraz te za pośrednictwem komunikatora nie są utrwalane, zatem nie istnieje żadne ryzyko by osoba trzecia miała wgląd w ich treść.
Czy mogę usunąć moje konto?
Konto w każdym momencie można usunąć. W razie takiej potrzeby prosimy o przesłanie prośby na adres e-mailowy: kontakt@porozmawiajmyonline.pl
Czy muszę zakładać konto, aby móc skorzystać z wizyty ?
Nie trzeba zakładać konta, aby skorzystać z wizyty. Wystarczy wybrać wolny termin danego specjalisty, aby umówić się na spotkanie.