mgr Angelika Majkowska e-mail
80,00zł
Jestem psychologiem oraz psychoterapeutką w trakcie specjalizacji. Zajmuję się przede wszystkim pomocą psychologiczną osobom zmagającym się ze skutkami długotrwałego stresu, doświadczeniami traumatycznymi, a także z lękiem, fobiami, natrętnymi myślami, depresją, trudnościami w relacji partnerskiej lub innych relacjach interpersonalnych, w radzeniu sobie z niełatwymi emocjami w życiu osobistym czy zawodowym. Zapraszam także osoby, znajdujące się obecnie w trudnej sytuacji życiowej, przeżywające kryzys.
Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a następnie ukończyłam Kurs Podstawowy Terapii Systemowej, dzięki któremu zyskałam umiejętności i narzędzia do pracy z parą oraz z rodziną. Obecnie jestem uczestnikiem III roku 4-letniego Kursu Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej. Ukończyłam również studia podyplomowe z zakresu Psychotraumatologii. Staram się doskonalić swoje umiejętności psychoterapeutyczne poprzez systematyczny udział w różnego rodzaju szkoleniach i konferencjach. Pracuję zgodnie z kodeksem etycznym psychologa. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji. Jestem członkiem Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym, w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie oraz podczas praktyk i staży między innymi na oddziale psychiatrycznym. Dotychczas pracowałam z osobami dorosłymi z zaburzeniami osobowości, a także z osobami doświadczającymi przemocy oraz z dziećmi w trudnej sytuacji rodzinnej.
Psychoterapia poznawczo-behawioralna koncentruje się próbach rozwiązania aktualnych problemów pacjenta, na badaniu słuszności jego myśli i przekonań, podkreśla wzajemny wpływ myśli, emocji i zachowania. Natomiast nurt systemowy umożliwia spojrzenie na problemy danej osoby, uwzględniając rodzinny kontekst. W swojej pracy staram się łączyć te dwa podejścia, w zależności od potrzeb pacjenta.
Publikacje:
- Madej, S., Sakson-Obada, O., (2018), The psychological consequences of participation in combat missions and the situational and social factors behind them: an empirical study, Przegląd Strategiczny, nr 11, s. 307-322
- Madej S., Loch W., (2014), Pokonać nieśmiałość, Wychowanie w przedszkolu, nr 732
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.